عاشقانه ها
نوشته شده توسط : asma

وقتی عاشقش شدم که دیدم ….
هیچوقت دلمو نشکست ....
هیچوقت بهم نه نگفت…
همیشه در جواب بچه بازیهام …خندید و گفت:
عاشقه همین کاراتم....

 

 

مـــرا بــه  اســم کــوچــکــم کـه...

صــدا  مــی زنــی!

لـحــن  صــدای  تــو...

 دوســتــ داشـتــنــی تــریــن ..

صـدای عــالــم اســتــ 

 
روح عشق در وجودمان، این است روزهای زندگی مان ،

 

با عشق روزمان شب میشود و با یاد هم شبهایمان را سر میکنیم...

همه جا با توام ، تو اینجا همیشه در قلبمی و  

من آنجا باز هم به عشقت نفس میکشم... 

 

وقتی دلم بهونه بودنتو میگیره


با شنــیدن هر صدایی اشکم درمیاد


چه بـرسه تـــو صدام کنی


دلم بهونه میگیره تو آغوشـــت گم بشم


و من با چشمایه خیس خودخواهانه آرزو میکنم


همیشـــه داشـــتنه روحـــــــــو جســـمتو

 

 
-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-
 
دلم یک فیلم بلند می خواهد!
یک واقعیت عاشقانه
پر از سکانس های با تو بودن
و یک دکمه ی تکرار...!
 
 

گاهــی باید نباشــی ... تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه ...

؟! اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ...

 

 

برای خیانت ،

هــــزار راه هــســــت اما هـیــچ کــــدام

به انـــدازه تــــظـــاهـــر

به دوست داشتن کــثـیــف نـیـســـت ...

 

 

می گویند : شاد بنویس...!!
نوشته هایت درد دارند...!!
و من یاد مردی می افتم ، که با ویالونش...!!
گوشه ی خیابان شاد میزد...!!
اما با چشمهای خیس...!
 
 
دلتنگ که باشی آدم دیگری میشوی.

 خشن تر , عصبی تر , کلافه تر , تلخ تر …!!!

 و جالب تر اینکه با اطراف هم کاری نداری!

 همه اش را نگه میداری…

 و دقیقا" سرهمان کسی خالی میکنی که

 دلتنگ اش هستی !!!

 
-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-
 

بــی شــــکـــــ . . .

جهــــان را بـــه عشــــق کســی آفـــریـــده اند

چـــون مـــن کـــه آفـــریـــده ام از عشـــــق

جهـــانی بـــرای تـــــو. . .

حکایت رفاقت من با تو حکایت قهوه است که امروز به یاد تو تلخ تلخ نوشیدم....

 

که با هر جرعه بسیار اندیشیدم که این طعم را دوست دارم یا نه؟؟

و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن که انتظار تمام شد ان را نداشتم...

و تمام که شد فهمیدم باز هم قهوه میخواهم .. حتی تلخ تلخ!!

 

بیشتر از این چیز دیگه ای نمی تونم بگم

...

جمعه یکم دی 1391 15:58الهام| 391 C?mMeNt |
-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-
 

 

سلام دوستای گلم امروز تولد عشقمه

میخوام یه جشن مفصل براش بگیرم

همه چیز هم حاضر کردم

بفرمایید تو

 

 

امروز یعنی۱۵ آذر تولد عشقمه وای نمیدونید چقدر خوشحالم

همه شاد باشین همه بیاین وسط

میخوایم بترکونیم هااااااااااااااااااااااا

حالا همه برقصیم...

تمام دقایق مانده ازعمرم به همراه

زیباترین بوسه های عاشقانه هدیه ای

برای روز تولد تو.....لمس بودنت مبارک

عکس متحرک تولد

خب حالا بریم سراغ کیک وکادوهااااااااااااااا

اینم از کیک حالا بیا

شمعارو فووووووووووووووووووووووت کن

تولد ۲۰ سالگیت مبارک عشق من

دوستت دارم نفسم

بوس بوس بوس

چهارشنبه پانزدهم آذر 1391 9:37الهام| 229 C?mMeNt |
-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-
 

گاهی باید فاتحـــه خـــاطره ای رو خوند

وگر نه همون خـــاطره

فاتحـــه تو رو می خونه !

در و دیـوار اتــاقــمـ بــویِ خــون میــدهــد

مــن امشــب

تـمـامـ وابـستـگـے امـ

بــه تــو را

بــه تـیـغ کـشـیـده امـ!

چـه رســم ِ تلخــي سـت

تــــو ، بــي خـــبـر از مــن !

و

تمـــام ِ مـن ، درگـــير ِ تــو

مـحکــم باش

وقتی خیلی نرم شوی ؛

همه خـَمـَت می کنند !

حتی کسی که انتظار نداری ...

هیچ ماشینی به مقصدِ تو نمی رساندَم.

مسافرکِش ها هم فهمیده اند

خیالی بیشْ نبوده ای!

حرف میزنی اما تلخ

محبت می کنی ولی سرد

چه اجباری است دوست داشتن من!

 
-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-
 
عشق یعنی درد و محنت در درون...
عشق یعنی یك تبلور یك سرود...
عشق یعنی قطره و دریا شدن...
عشق یعنی یك شقایق غرق خون...
عشق یعنی زاهد اما بت پرست...
عشق یعنی همچو من شیدا شدن...
عشق یعنی همچو یوسف قعر چاه...
عشق یعنی بیستون كندن بدست...
عشق یعنی آب بر آذر زدن...
عشق یعنی چون محمد پا به راه...
عشق یعنی عالمی راز و نیاز...
عشق یعنی با پرستو پرزدن...
عشق یعنی رسم دل بر هم زدن...
عشق یعنی یك تیمم یك نماز...
عشق یعنی سر به دار آویختن...
عشق یعنی اشك حسرت ریختن...
عشق یعنی شب نخفتن تا سحر...
عشق یعنی سجده ها با چشم تر...
عشق یعنی مستی و دیوانگى...
عشق یعنی خون لاله بر چمن...
عشق یعنی شعله بر خرمن زدن...
عشق یعنی آتشی افروخته...
عشق یعنی با گلی گفتن سخن...
عشق یعنی معنی رنگین كمان...
عشق یعنی شاعری دلسوخته...
عشق یعنی قطره و دریا شدن...
عشق یعنی سوز نی آه شبان...
عشق یعنی لحظه های التهاب...
عشق یعنی لحطه های ناب ناب...
عشق یعنی دیده بر در دوختن...
ع عشق یعنی یك سلام و یك درود...شق یعنی در فراقش سوختن...
عشق یعنی انتظار و انتظار...
عشق یعنی هر چه بینی عكس یار...
عشق یعنی سوختن یا ساختن...
عشق یعنی زندگی را باختن...
عشق یعنی در جهان رسوا شدن...
عشق یعنی مست و بی پرو
 
ا شدن...
عشق یعنی با جهان بیگانگى...
=-=-=-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-
 

 

درد تنهایـــــــــی کشیـــــــــــــــــــــدن،

مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی روی کاغذِ سفـــــــــید،

شاهکاری میسازد به نامِ دیوانــــــــــگی...!

و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خرید ام...

تو هر چه میخواهـــــــــی مـــــــرا بخوان....

دیوانـــــه، خود خــــواه،بی احساس.................
نمیــــفروشــــــــم​..!!!!

بعضی چیزا رو نمی شه نوشت
بعضی چیزا رو نمی شه گفت

بعضی چیزا رو فقط می شه احساس کرد

بعضی بغضا رو نمی شه شکست

بعضی بغضا رو فقط باید قورت بدی

بعضی دردا رو نمی شه فریاد زد

بعضی دردا رو فقط می شه اشک ریخت.....

دستم به آرزوهایم نمی رسد
آرزوهایم بسیار دورند...
ولی درخت سبز صبرم می گوید:
امیدی هست...خدایی هست...
این بار برای رسیدن به آرزوهایم یک صندلی زیر پایم می گذارم
شاید این بار دستم به آرزوهایم برسد...

 

گاهی فقط گاهی
با یک نگاه...
با یک نفس شاید
مواظبم بودی
پس بگذار و بگذر
نگران من نباش
خواستی بیا و مرا ببین
من هنوز تکیه به دیوار دلواپسی ایستاده ام

 

 
-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-
 
 
مــیــدونــی تــلـــخ تــــریـــن درد چــیـــــه ...؟

 تــو بـخــوای ...

 اونـــم بــخــواد ...

 ولــی دنـیــا نــخــواد
 
 

دیر آمدی ...

یادم رفت عاشقت بودم !

 

بیهوده می گشتم
 
 اصلا گم نشده بود
 
 نیمه دیگرم
 
 بلیط من از اول نیم بها بوده است ....!
 
 
 
 
حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات باشه، قبول. 

لااقل این نکته را بدان: 

آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم در سینه می تپید دلم بود نامهربان 
 
 
 
 
جـــدایــی مــان ؛

 هیــچ یکـــ از تشــریفــاتــــ آشــنایمــانــــ را نــداشتـــ

 فقــط تــو رفـــتــی

 و منــــ ســعیــــ کـــردمـــ

ســـ ــنگــــ دل بــاشـــمــــ
 
 
 
 
-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-
 

نــَـمـَــکــ بَـــر زَخمــَم نَپـــــــاش

یادَت باشَـــــد

این نَـــمَـــــکـــ هـــارا از سـَـــرِ سُـــفره ی دِلِ مَـــــن بَــــرداشتی… 
 
 
 
 
چشم بهم بزنیم پائیز اومده پس :

 وقتِ خریدن لباس‌های پاییزی دقت کنید: لباس‌هایی بخرید با جیب‌های بزرگ به
 
اندازه‌ی دو دست ... شاید همین پاییز عاشق شدید...
 
 

دلتنگتم !

دلتــــــــــــــــنـــــ ـــــگ

هـر کـس جـای مـن بـود

می برید

اما

مـن هنـوز می دوزم...
 
 
 
 
تا آخر عمرت هم اگه تنها موندی مهم نیست !!!

 فقط نزار به جایی برسی که تو آغوش کسی با یاد کس دیگه ای بخوابی
 

من زانو هایم را در آغوش کشیده بودم...

وقتی تو برای آغوش دیگری

زانو زده بودی......

پنجشنبه ششم مهر 1391 18:56الهام| 312 C?mMeNt |
-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-
 

 

 نمی دانی چه دلتنگم

چه بی تابم

چه غمگینم چه تنهایم

تو را هر شب صدا کردم

 نمی بینی نمی خوابم 

 بیا تا باورت گردد

 که بی تو کمتر از خاکم

 ولی با تو به افلاکم

 بیا با آرزوهایم

 بسازم خانه ای در دل

سراغم را نمی گیری

 مگر بیگانه ای با دل؟

 

 

بی صدا آمد!

چه غوغا کردو رفت

بینوا دل را چه رسوا کردو رفت

در درونم شعله های عشق ریخت

عاقبت صد فتنه بر پا کردو رفت

روز من شب کردو شب را پر ز تب

زندگی را یک معما کردو رفت...

 

 

 

 

مرور خاطرات تمام سهم من است از تـــُ

آنـ را هَـمـ جیره بَـندے کَردِه امـــ

تـآ مَبــآدآ ،

تَــوقُــعشـ زیاد شَـود!!

دِلـ استـ دیگـر

مُمکن استـ فَــردا خودَت رآ اَز مـَن بــِخواهـَد!

 

 

 
-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-??=-=-=-=-=-=-=-


تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: